Особливості програми шкільного курсу інформатики для 5-9 класів, які вивчали інформатику у 2-4 класах. Автори презентації Ольга Коршунова та Ігор Завадський
Нова програма з інформатики для 5-9 класів
Блог НМЛ інформатики та інформаційних технологій...
Нова програма з інформатики для 5-9 класів
Блог НМЛ інформатики та інформаційних технологій...
Міністерством освіти і науки затверджено програму з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.
ЗАВАНТАЖИТИ
Розробники програми зазначають, що в основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід, який передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових компетентностей.
Також зазначається, що завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів знань, умінь і навичок, які нададуть їм можливості створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах, здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем, використовувати засоби ІКТ для організації співпраці, працювати з інформаційними системами тощо.
Курс «Інформатика» розрахований на 245 годин і має вивчатись у межах інваріантної частини навчального плану. У 5-7 класах загальна кількість годин курсу складатиме 35, у 8-9 класах – 70 годин.
Програмою передбачено послідовне ускладнення навчального матеріалу кожної з названих вище змістових ліній та умовне виокремлення двох змістових рівнів.
На першому рівні (5–7 класи)має бути продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. Другий рівень (8 – 9 класи) передбачає формування предметних та ключових ІКТ-компетентностей.
«Добираючи та створюючи компетентнісні задачі, вчитель має враховувати, що в 5–7 класах опрацювання даних учнями повинно здійснюватися за допомогою однієї технології або в одному програмному середовищі, у 8-9 класах – кількох технологій або в кількох середовищах. Також у компетентнісних задачах для будь-яких класів слід обов’язково передбачати розвивальний компонент», – зазначають автори програми.
Передбачається, що вчителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть змінювати її у межах до 15%.
Новою програмою також визначено перелік програмних засобів, необхідних для впровадження курсу з інформатики, зміст навчального матеріалу та вимоги до навчальних досягнень учнів, а також орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач.
Регіональним департаментам освіти і науки доручено забезпечити необхідні умови щодо реалізації змісту навчальної програми.
0 коментарі:
Дописати коментар