Багато важливих питань математики входило у науку в формі цікавих задач,
ігор та головоломок. Для заохочення учнів до вивчення математики у школах
проводяться шкільні та міжшкільні турніри з математики, які допомагають
активізувати і стимулювати розумову й пізнавальну діяльність учнів, розвивати
уяву та логічне мислення.
Турніри юних математиків – це командні змагання, метою яких є формування у школярів інтересу до прикладної математики, виявлення учнів, здатних творчо мислити та втілювати ідеї в прикладних галузях математики.
До участі в турнірі допускаються збірні команди школярів із загальноосвітніх навчальних закладів. Склад команди – 5 учнів. Задачі, які пропонуються, досить складні й не обов’язково повинні бути розв’язані повністю. Оцінюють і окремі частини просування, розбір суттєвих окремих випадків тощо. У деяких ситуаціях команді буде варто поставити і розв’язати аналогічну, але, можливо, простішу задачу. Усе це важливий елемент турнірної боротьби, оскільки дає підстави для цікавих та корисних наукових дискусій. Як свідчить практика турнірів юних математиків, формулювання й результати багатьох задач, особливо таких, які здаються вам надто простими, можуть бути значно узагальнені (навіть якщо це не пропонується умовою задачі), і це завжди високо оцінюється на турнірі. Утім, нехтування можливостями узагальнення інколи призводить і до втрати балів
Основними завданнями учнівських турнірів є:
– стимулювання творчого самовдосконалення дітей, учнівської молоді;
– виявлення та розвиток обдарованих учнів і надання їм допомоги у виборі професії, залучення їх до навчання у вищих закладах освіти;
– формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя;
– підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових, спеціальних та фахових дисциплін, прищеплення широким колам учнівської молоді навичок дослідницької роботи;
– пропаганда досягнень науки, техніки та новітніх технологій, популяризація серед молоді робітничих професій;
– підведення підсумків роботи факультативів, гуртків, секцій, учнівських наукових товариств, активізація всіх форм позакласної та позашкільної роботи з учнями;
– підвищення рівня викладання базових, спеціальних та фахових дисциплін, фахової підготовки учнів;
– виявлення, поширення і впровадження у навчально-виховний процес сучасних прийомів і методів навчання;
– залучення професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів, працівників наукових установ України до активної допомоги навчально- виховним закладам у справі поліпшення стану викладання дисциплін і підвищення рівня знань, умінь та навичок учнівської молоді;
– формування команд для участі в міжнародних олімпійських конкурсах та турнірах.
.
Сайт "Всеукраїнського турніру Юних математиків імені професора М.Й, Ядренка"
Турнір юних математиків 9–11, 5–7 класів
Завдання ХIX ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНIРУ ЮНИХ МАТЕМАТИКIВ IМЕНI ПРОФЕСОРА М. Й. ЯДРЕНКА 2016/2017 Н.Р.
XVIII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ
(2015/2016 навчальний рік)
Завдання ХVIII Всеукраїнського турніру ЮНИХ МАТЕМАТИКIВIМЕНI ПРОФЕСОРА М. Й. ЯДРЕНКА 2015 р.
ЗАВДАННЯ ХVІI Всеукраїнського турніру Юних математиків 2014р.
ЗАВДАННЯ ХVІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.Й. ЯДРЕНКА 2013 р.
Турніри юних математиків – це командні змагання, метою яких є формування у школярів інтересу до прикладної математики, виявлення учнів, здатних творчо мислити та втілювати ідеї в прикладних галузях математики.
До участі в турнірі допускаються збірні команди школярів із загальноосвітніх навчальних закладів. Склад команди – 5 учнів. Задачі, які пропонуються, досить складні й не обов’язково повинні бути розв’язані повністю. Оцінюють і окремі частини просування, розбір суттєвих окремих випадків тощо. У деяких ситуаціях команді буде варто поставити і розв’язати аналогічну, але, можливо, простішу задачу. Усе це важливий елемент турнірної боротьби, оскільки дає підстави для цікавих та корисних наукових дискусій. Як свідчить практика турнірів юних математиків, формулювання й результати багатьох задач, особливо таких, які здаються вам надто простими, можуть бути значно узагальнені (навіть якщо це не пропонується умовою задачі), і це завжди високо оцінюється на турнірі. Утім, нехтування можливостями узагальнення інколи призводить і до втрати балів
Основними завданнями учнівських турнірів є:
– стимулювання творчого самовдосконалення дітей, учнівської молоді;
– виявлення та розвиток обдарованих учнів і надання їм допомоги у виборі професії, залучення їх до навчання у вищих закладах освіти;
– формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя;
– підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових, спеціальних та фахових дисциплін, прищеплення широким колам учнівської молоді навичок дослідницької роботи;
– пропаганда досягнень науки, техніки та новітніх технологій, популяризація серед молоді робітничих професій;
– підведення підсумків роботи факультативів, гуртків, секцій, учнівських наукових товариств, активізація всіх форм позакласної та позашкільної роботи з учнями;
– підвищення рівня викладання базових, спеціальних та фахових дисциплін, фахової підготовки учнів;
– виявлення, поширення і впровадження у навчально-виховний процес сучасних прийомів і методів навчання;
– залучення професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів, працівників наукових установ України до активної допомоги навчально- виховним закладам у справі поліпшення стану викладання дисциплін і підвищення рівня знань, умінь та навичок учнівської молоді;
– формування команд для участі в міжнародних олімпійських конкурсах та турнірах.
.
Сайт "Всеукраїнського турніру Юних математиків імені професора М.Й, Ядренка"
Турнір юних математиків 9–11, 5–7 класів
XIХ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ
(2016/2017 навчальний рік)Завдання ХIX ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНIРУ ЮНИХ МАТЕМАТИКIВ IМЕНI ПРОФЕСОРА М. Й. ЯДРЕНКА 2016/2017 Н.Р.
XVIII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ
(2015/2016 навчальний рік)
Завдання ХVIII Всеукраїнського турніру ЮНИХ МАТЕМАТИКIВIМЕНI ПРОФЕСОРА М. Й. ЯДРЕНКА 2015 р.
XVII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ
(2014/2015 навчальний рік)
ЗАВДАННЯ ХVІI Всеукраїнського турніру Юних математиків 2014р.
XVI ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ
(2013/2014 навчальний рік)
ЗАВДАННЯ ХVІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.Й. ЯДРЕНКА 2013 р.
0 коментарі:
Дописати коментар