Увага! Готуємося до віртуальної педагогічної виставки

четвер, 1 вересня 2016 р.

Турнір юних математиків

Багато важливих питань математики входило у науку в формі цікавих задач, ігор та головоломок. Для заохочення учнів до вивчення математики у школах проводяться шкільні та міжшкільні турніри з математики, які допомагають активізувати і стимулювати розумову й пізнавальну діяльність учнів, розвивати уяву та логічне мислення.

Турніри юних математиків – це командні змагання, метою яких є формування у школярів інтересу до прикладної математики, виявлення учнів, здатних творчо мислити та втілювати ідеї в прикладних галузях математики.



До участі в турнірі допускаються збірні команди школярів із загальноосвітніх навчальних закладів. Склад команди – 5 учнів. Задачі, які пропонуються, досить складні й не обов’язково повинні бути розв’язані повністю. Оцінюють і окремі частини просування, розбір суттєвих окремих випадків тощо. У деяких ситуаціях команді буде варто поставити і розв’язати аналогічну, але, можливо, простішу задачу. Усе це важливий елемент турнірної боротьби, оскільки дає підстави для цікавих та корисних наукових дискусій. Як свідчить практика турнірів юних математиків, формулювання й результати багатьох задач, особливо таких, які здаються вам надто простими, можуть бути значно узагальнені (навіть якщо це не пропонується умовою задачі), і це завжди високо оцінюється на турнірі. Утім, нехтування можливостями узагальнення інколи призводить і до втрати балів

 Основними завданнями учнівських турнірів є:
 – стимулювання творчого самовдосконалення дітей, учнівської молоді;
 – виявлення та розвиток обдарованих учнів і надання їм допомоги у виборі професії, залучення їх до навчання у вищих закладах освіти;
 – формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя;
 – підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових, спеціальних та фахових дисциплін, прищеплення широким колам учнівської молоді навичок дослідницької роботи;
 – пропаганда досягнень науки, техніки та новітніх технологій, популяризація серед молоді робітничих професій;
– підведення підсумків роботи факультативів, гуртків, секцій, учнівських наукових товариств, активізація всіх форм позакласної та позашкільної роботи з учнями;
 – підвищення рівня викладання базових, спеціальних та фахових дисциплін, фахової підготовки учнів;
 – виявлення, поширення і впровадження у навчально-виховний процес сучасних прийомів і методів навчання;
 – залучення професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів, працівників наукових установ України до активної допомоги навчально- виховним закладам у справі поліпшення стану викладання дисциплін і підвищення рівня знань, умінь та навичок учнівської молоді;
 – формування команд для участі в міжнародних олімпійських конкурсах та турнірах.
.
Сайт "Всеукраїнського турніру Юних математиків імені професора М.Й, Ядренка"
Турнір юних математиків 9–11, 5–7 класів


XIХ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ 
(2016/2017 навчальний рік)


Завдання ХIX ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНIРУ ЮНИХ МАТЕМАТИКIВ IМЕНI ПРОФЕСОРА М. Й. ЯДРЕНКА 2016/2017 Н.Р. 

XVIII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ 
(2015/2016 навчальний рік)

Завдання  ХVIII Всеукраїнського турніру  ЮНИХ МАТЕМАТИКIВIМЕНI ПРОФЕСОРА М. Й. ЯДРЕНКА 2015 р.

XVII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ 
(2014/2015 навчальний рік)

ЗАВДАННЯ ХVІI Всеукраїнського турніру Юних математиків 2014р.
XVI ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ 
(2013/2014 навчальний рік)

ЗАВДАННЯ  ХVІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.Й. ЯДРЕНКА 2013 р.

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Блог смайликів

.

.

Sample Text

Підготовка до ЗНО 2016

Вітаємо!

Усна Математика Прангліміне

Уроки з підприємницьким тлом

 
Blogger Templates