14 грудня 2016 року на базі Петрівсьокго НВО відбулося ІІ заняття школи комп*ютерної грамотності вчителів фізики та математики з проблеми " Використання хмарних технологій у роботі вчителів фізики та математики"
У ході заняття слухачі детально ознайомилися із сервісом Google – форми. Створення та використання діагостичних анкет, тестів на уроках математики.
Створити онлайн-анкету для перевірки знань учнів або для батьків, використовуючи Google -форми та завантажити на сторінку блогу.
У ході заняття слухачі детально ознайомилися із сервісом Google – форми. Створення та використання діагостичних анкет, тестів на уроках математики.
Створити онлайн-анкету для перевірки знань учнів або для батьків, використовуючи Google -форми та завантажити на сторінку блогу.
Сервіси Web 2.0 – інструмент для творчості. Створення власних матеріалів
1. Notaland, Padlet - віртуальна дошка для організації колективної, групової роботи з
учнями із різними матеріалами (документи, фото. Відео, презентації та інші..)
2. Сервіс Blendspace (https://www.tes.com/lessons) – зручний інструмент для
створення електронного супроводу уроку, заняття або дистанційного курсу. 3. Онлайн сервіс для генерації пазлів Jigsaw Planet 4. Робота в сервісі Thinglink 5. PurposeGames – сервіс для створення дидактичних ігр 6. Study Stack – онлайн сервіс для створення дидактичних матеріалів 7. Plickers – сервіс для миттєвого зворотнього зв’язку 8. Photovisi- сервіс для створення фотоколажу
У. Домашнє завдання
5.1.Створити спільну Google- презентацію до уроку математики та розмістити на блозі. 5.2.Створити віртуальну дошку з теми «Тиждень математики у школі »» та розмістити
на блозі. 5.3.Створити фотоколаж «Тиждень математики у школі » . 5.4.Створити фотоколаж заходів та розмістити на блозі.



0 коментарі:
Дописати коментар